Alla inlägg under mars 2009

Av fast-car - 13 mars 2009 21:21

idag har jeg funnet en plass på mitt grand theft auto spill med mange hopp.

du må ha online(til og snipre (skyte ned en persom med megabra sikte) ned folk. som sagt. hopp+ meg= suksess.. om min søster ville ha sett litt meg spille online, så tror jeg hun har blitt litt glad i spillet:) idag skal tydeligvis jeg spille online. ellers går alt bra. ska klippe meg i morgen klokka 11 og det blir bra...... snakkess da.

Av fast-car - 12 mars 2009 21:47

Now I still wonder why did you say goodbye


You let me stand here all alone


The pain inside my heart, it's tearing me apart

Cause now I stand here on my own

But now I cry myself to sleep

Only you are what I need

We can make it if we try

I am nowhere without you

I don't know what I should do

Cause my tears will never dry

And I still wonder why

den fine slash triste sangen da. heter lasgo- cry       !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D

Av fast-car - 12 mars 2009 21:22

i over i morgen kommer lusa hjem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

ellers lever jeg på siste del av batteri på data så ska kjappe meg her.. ellers har jeg simpelthen bestemt meg for å døgne med online i morgen. mam ska jobb. ikke døgne men være lenge oppe((som jeg alltid er)

:)

Av fast-car - 12 mars 2009 19:34

tittelen sier alt.. i dag hadde vi utetime og det skal vi i morgen og..

 call of duty 5: world at war eller som noen sier: cod5:waw

Av fast-car - 11 mars 2009 21:33

GEOGRAFI OG MATTEPRØVA GIKK RETT I DASS tror jeg!!!!

men nå er det anna matte kapittel: ligninger og slikt. altså et kapittel jeg forstår godt. X+54= 59

                      X=59-54

                       X= 5


trust me. laaaaaaaaaaaang historie.

lørdag kl 11 skal jeg klippe meg og da kommer lusa hjem denne dagen. jeg har også fått online på min PlayStation3 som har internett. altså mennesker fra hele verden kan jeg spille med!. kjenner du noen med gta4, internett og ps3? UANSETT, så er alt bra i dag!. morgendagen høres grei ut.. ikke lekser, mye online(internettet), og kos. så fredag ska jeg rydde lusa sitt rom til ho kommer hjem.. men da snakkes vi.

Av fast-car - 10 mars 2009 14:27

ok i dag hadde vi matte prøve.. i morgen er det geografi prøven. fredag innlevering.. +LEKSE!!!!!!

pay for the grades det er sant men såååååååååååå mye. wæææh. nikko er blitt bedre i foten btw, hæli, så ska søster nr 2 fikse nett poå min ps3 til ONLINE!!!!! snæggggggs

Av fast-car - 8 mars 2009 19:22

blir så lei av at det skal ta så lang tid med nikko.. og vi ringer ikke om det er noe vi kan gjøre en gang. jeg vil ikke se han lide og bare bruke 3 føtter, mens den ene ikke er i bruk og er hoven. ¨vi får bare vente et par dager¨et par dager er 2 dager og i morgen tidlig er det gått 4!!!!!!

i morgen er den testen, den vil jeg ikke ta, jeg vil ikke på skolen, jeg vil ikke NOEN plass!!(før nikko er frisk.)..

Av fast-car - 8 mars 2009 18:42

i morgen er det skole som sagt, med test. jeg ska lage liste med hva jeg skall gjøre og følge den og planlegge matteprøvven. elers vil jeg ønske nikko go bedring

Presentation

Omröstning

tror du/synes du at Pulilite var en fin katt?
 JA!! triste nyheter med den katten. sikkert koselig
 ja!
 nei

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards