Alla inlägg den 7 mars 2009

Av fast-car - 7 mars 2009 23:47

Fredags morgen merket jeg at Nikko, katten min skulle ut og haltet litt men jeg trodde det bare var litt midlertidig, men det var det ikke. Når jeg kom hjem etter skolen kiset jeg litt på den andre katten, pus. Hun gadd ikke, men i det sekund så jeg min trofaste katt komme haltende mot meg, så jeg løftet han opp og koste med han. Han halter i dag også, men om det ikke blir bedre blir det dyrlege. Så slik sett blir alt bra til slutt. Akkurat nå skriver jeg med høyre hånd og koser med venstre, i sengen til søster A der jeg og Nikko skal ligge. Slenger med bilde hvordan vi har det. Han prøver mye ikke å bruke poten så jeg hjelper han litt:).. han maler mye og i dag så var mamma på butikk og handlet og kom hjem med en eske med poser av kattmat til nikko som han liker… det er juniormaten, så nå lever han virkelig livet. Og det skal han fortsatt.

 Hvor søtt er det ikke og kjøpe mat til bare han da??.

Men da tror jeg ikke det er mer og si her. Slenger ved bilde. sorry for the mess.. Natta


Presentation

Omröstning

tror du/synes du at Pulilite var en fin katt?
 JA!! triste nyheter med den katten. sikkert koselig
 ja!
 nei

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards