Alla inlägg under februari 2009

Av fast-car - 26 februari 2009 15:56

galskap. i dag har jeg vært på jobb og det var koslig. kommer hjem og etter en god stund etter snorre har vært ute og jeg og min søster har laget lys blir snorre litt gal og biter litt og løper. min søster sa det luktet litt skit av han men det kan jo hende han bare slapp en fis i trynet mitt, og det tror jeg gjerne siden.. ja kanskje han har litt vondt i magen så vi tok inn kassa til snorre i tilfelle han har litt problemer og er i skikkelig nød. man vet aldri. men nå ligger han i stolen og sover, så søt som han er. jeg koser meg, i dag skal vi ha rester fra i går som er lasagne. nam... snægs folk. Forresten: Jeg vil gratulere min søsters kjærestes bror med burdagen.

Av fast-car - 25 februari 2009 21:03

jeg vet ikke om jeg skal på jobb i morgen. tror jeg skal siden har ikke bedre og finne på. ellers hadde vi lasagne til middag og koser meg her. haar også spist is, og skal kose meg vidre. vil noen ha dip nå?

Av fast-car - 25 februari 2009 10:46

våknet nå og vi skal bort. i natt har det vært forferdelig. jeg drømte om at noen ville ta meg og de var ikke snille akkurat. han hadde lang snute. husker dere han som er med i bamse brakar som alltid tar hønene? det ar han i HELT lignende person. igår natt drømte jeg om at min søsters samboer og jeg skulle på familiepark, men han stakk av og jeg gikk i en kles butik med hans pengebok. så  kom det en japansk dame inn. hun var gjennomsiktig. da jeg forstod det ble alle slik og kom mot meg. jeg løp under et bord men de tok meg. da våknet jeg heldigvis.. så inatt skal vi prøve med en liten lampe, som jeg tror vil hjelpe eller døren åpen.. snakkes, vi drar til tynset nå snart

Av fast-car - 24 februari 2009 12:31


STAKKAR KATTEN!! lider seg gjennom mye smerte. synes synd på dyrene jeg som skal være menneskets beste venn men da må jo eieren være dyrets beste venn også!

Av fast-car - 24 februari 2009 11:49

se på dette dyret da!!! hvordan klarer noen og gjøre noe slikt mot en okse. selvfølgelig er det underholdning men de blir pint og drept!!"!!!!!!!!!! hva som feiler folk!!!? legger ved bilde av en okse her som jeg synes synd på:


se denne søte katteungen. tenk når den blir voksen at eieren torturerer og piner den!! se hvor glad den er da! legger ved bilde av den 


morso katt:

Av fast-car - 23 februari 2009 15:03

i dag har vi vært på jobb men jeg og xlinx har vært hjemme og ordnet de bøkene som har vært her til brukbarbok, deres firma. ellers skal vi ha middag når hennes samboer kommer hjem og på dagens meny er det joikakaker. i går ble det jo hakk vet dere. jeg STORKOSER meg her. ellers har jeg dusjet, og sittet med dataen i fanget, og så har jeg FYRT OPP. dette er de første gangene men nå kan jeg å fyre så nå er det morsomt.. ellers hører dere fra meg senere tipper jeg!!. ha en fin dag

                                                  
                                              - fast-car

Av fast-car - 22 februari 2009 19:40

nå har vi kommet hjem fra min søsters kjærestes foreldre etter vi har spist hakk. det var ikke det beste eler det verste jeg har smakt men sånn passe...

vi hadde boller med vaniljekrem til dessert og det var godt. senere skal de kanskje hit og spille monopol, og det håper jeg siden det har blitt så koslig.. ellers trives jeg her jeg er og storkoser meg her. i kveld var det dette som kanskje skjer, i morgen skal jeg måkke snø og da tenkte jeg jeg tar der det er litt mye ved trappa i tillegg.. men da skal jeg bare rote meg inn i noe som jegikke vet hva er helt enda. hehe.... ellers, når vi hadde dip i går ble den ikke sånn stiv den skulle være men HELT vassen og vi koser oss jo og gjør det beste ut av det. neste helg feirer min søsters kjæreste sin bursdag og det blir koslig det også.. xlinx å jeg lette etter den gaven hennes kjæreste skulle ha, men de hadde den kke og INGENTING er i orden. butikken hadde litt potetgull der og litt brus dær og litt er potetgull der og vi gadd ikke så vi gikk på kiwi og handlet der, og fikk det vi skulle ha. men da stikker jegfor i dag. snakkes i morgen, siden da skal jeg kanskje bli med på jobb:) snægæs folk

:O

Av fast-car - 20 februari 2009 23:54

sjekk denne videoen da!!!. hvordan kan de gjøre dette da. det er jo helt SINNSYKT at de tør. se føren til denne microen med Hjemmelaga bombe inni. se hele men det er helt syyyyyyyyyyykt. se hvor fort den flyver. vil du ha den i fleisen? neitakk: ENYOY:                 http://www.youtube.com/watch?v=0yqCYtvZmDU&feature=related

Presentation

Omröstning

tror du/synes du at Pulilite var en fin katt?
 JA!! triste nyheter med den katten. sikkert koselig
 ja!
 nei

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards