Alla inlägg den 1 mars 2009

Av fast-car - 1 mars 2009 18:51

istad nå kom jeg hjem fra min søster og hennes samboer, som har vært sinnsykt koslig, og vi hadde 2 selskap mens jeg var der. har fått en sang på hodet og legger med et vers her:

 If you'd wanna take it back

You don't wanna take it back

You don't wanna take it back, my love

Don't you wanna love?

Babe,you don't wanna take it back

Don't wanna take it back

Back, back, back.

sangen synes jeg er bra og passer bra i rytme. og så kom jeg på et tema istad om min utplassering på skolen og der lurer jeg på om jeg skal være i brukbarbok(og kanskje bilboken.no) med min søster og hennes samboer. tror det har vært morsomt, siden jeg vet om de har lagt inn bøker hvor de skal og slik. og sende bestillinger, og kanskje om i lærer meg kan jeg legge inn og!. synes det var trist og reise fra de og alle de andre der. men nå er jeg jo på utplasseringtanker her, men jeg skal jo dit i påske og det GLEDER jeg meg til, da skal jeg rydde, liker og rydde der(bare der) siden de har ovn slik at i fyrer og legger i ved og har gode oppvask hansker, og har så fin plass at den er så fin om den er ren( den er ryddig ) men jeg likeer SKUREKREM med sitronsmak og vaske speil. vaskemidler altså

Presentation

Omröstning

tror du/synes du at Pulilite var en fin katt?
 JA!! triste nyheter med den katten. sikkert koselig
 ja!
 nei

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards