Alla inlägg den 8 mars 2009

Av fast-car - 8 mars 2009 19:22

blir så lei av at det skal ta så lang tid med nikko.. og vi ringer ikke om det er noe vi kan gjøre en gang. jeg vil ikke se han lide og bare bruke 3 føtter, mens den ene ikke er i bruk og er hoven. ¨vi får bare vente et par dager¨et par dager er 2 dager og i morgen tidlig er det gått 4!!!!!!

i morgen er den testen, den vil jeg ikke ta, jeg vil ikke på skolen, jeg vil ikke NOEN plass!!(før nikko er frisk.)..

Av fast-car - 8 mars 2009 18:42

i morgen er det skole som sagt, med test. jeg ska lage liste med hva jeg skall gjøre og følge den og planlegge matteprøvven. elers vil jeg ønske nikko go bedring

Av fast-car - 8 mars 2009 10:51

inatt sovnet jeg i 2 tiden siden jeg har kosa med kosefulle nikko , men som har vørt koslig. I morgen er det skole og det blir litt stress men det blir bra lell. Mandag: test ting..vi skal krysse om skolen og gjøre slik at det blir bra nok miljø til alle. i tilleg blir det lekser men de går fint når man vet hva man skal gjøre i matte. endelig ferdig med algebra kapittelet. prøven igjenn bare!!tirsdag: matteprøve.. den går fint siden der er det lov og ta med regelbok og mattebok, og alt untatt skrivebok, så den kommer til og gå fint.. last part of algebra chapter!!onsdag: lekser ofcourse, og da går d fint så skal jeg ut litt.torsdag: gjøre litt freestyle. + homeworkfredag: rydde rommet til A etter meg.. resten Chill..lørdag: SØSTER A KOMMER!!!!!!!!!!!!!!!!! søndag: vet ikkeda vet dere snikfolk hva som skjer i min neste uke. ser lett og raskt ut. skal kanskje ta all leksen på 1 dag! da stikker jeg og spiller magic pen 2

Presentation

Omröstning

tror du/synes du at Pulilite var en fin katt?
 JA!! triste nyheter med den katten. sikkert koselig
 ja!
 nei

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22
23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards