Alla inlägg under juni 2008

Av fast-car - 27 juni 2008 13:49

I dag har Snorre vært til dyrelegen å fikk en chip på seg ,vaksinert og merket.. Han var faktisk veldi fantastisk hos henne... Når samboeren til min søster kjørte hjem hørte vi musikk. Snorre begynte å mjaue litt. Med en fin lyd..  Han fikk også en pengeakti ting til å ha på halsbåndet. Han fikk også skryt for han er så fin. Men det trenger han ikke for det vet han jo fra før.

når vi kom hjem dro samboeren til xlinx å dro på jobb... Da tok jeg og xlinx Snorre ut og leste.. Snorre var oppi gresset å gjemte seg å lekte seg. vi fant en ball på størrelse med han. jeg sparket den og han sprang etter. men ikke bet bare snuste hele tiden. Nå tenkte jeg at jeg skulle skrive et innlegg på blogg. Da ønsker jeg alle bloggere og ikkebloggere en fortsatt fin dag og 1000takk for at dere så på min blogg. u,got,2,take,care,2,me,and,i,2,u,

Av fast-car - 26 juni 2008 18:21

jeg er hos xlinx nå og henger opp klær. så kommer hvite klær opp. Å der er de Pink bomb.. Får penger da men lell... Det ordnes.. Xlinx kan ikke skyte andre i buz spillet bare seg selv lell om det er 3 andre!.. hhahhaahahahah.

Snorre skal vaksineres i morgen . Gleder meg litt siden da skal vi til Tynset igjenn.

Dagens middag:spaghetti. Min favoritt.... Jeg kjøpte blomst til xlinx siden hun har støttet meg veldi i dag å sånn å trøstet meg å sterket meg opp. hun å samboeren hennes har den i lag. Samboeren hjalp meg i å få meg i godt humør å derfor ble det shopping på Tynset i dag å....... hadebra.. have a nice day..

                        - Fast-Car

Av fast-car - 26 juni 2008 11:14

Nå er jeg på jobb ijenn så det er jobb å så blogg jobb å  blogg hele tiden.

kosli plass å være på jobb synes jeg. men kos er godt... men da går jeg og jobber

Av fast-car - 25 juni 2008 10:03

Gonna close my eyes Girl and watch you go Running through this life darling Like a field of snow As the tracer glides In its graceful arc Send a little prayer out to ya ‘cross the falling dark Tell the repo man And the stars above You’re the one I love Perfect summers night Not a wind that breathes Just the bullets whispering gentle ‘mongst the new green leaves There’s things I might have said Only wish I could Now I'm leaking life faster Then I'm leaking blood Tell the repo man And the stars above You’re the one I love You’re the one I love The one I love Don’t see Elysium Don’t see no fiery hell Just the lights up bright baby In the bay hotel Next wave coming in Like an ocean roar Won’t you take my hand darling On that old dancefloor We can twist and shout Do the turtle dove And you’re the one I love You’re the one I love The one I love

Av fast-car - 25 juni 2008 09:19

Jeg ble vekket av xlinx om jeg ville bli med nå eller senere eller ikke noe.

Jeg sa at jeg ville nå med en gang så slipper jeg å kjede meg.

nå sitter jeg her å skriver innlegg på blogg, spiller litt så må jeg jobbe.

er godt på jobb, men når du nettop er stått opp.?. Tror ikkedet nei!!!!.

ellers har jeg sovet godt å drømt opp å ned men drømmen var positiv. I drømmen: jeg tenkte om hvordan alt endte om jeg skjøt og da gikk det bra lell...... men men...... work is calling

Av fast-car - 25 juni 2008 00:35

nå sitter jeg og koser med katten til xlinx, Snorre. Vi har nemlig lekt tidligere i dag. I morgen skal jeg på jobb igjenn. morsomt. Lønn igjenn. hva blir det denne gangen? det får vi spørre samboeren til xlinx om. var grei den forige men vi kan jo f.eks ta 2 bamse å en griseflaks eller noe...... Vi får se. skal vel blogge litt etter jobb oxo.

Av fast-car - 24 juni 2008 22:53

National treasure 2 er en bra film. De finner alltid en skatt å de har alltid en happy ending. i den andre filmen var det mye råkjøring som jeg syntes at var morsomt. Stor lastebil, svart van og en vanlig bil. vanlig bil greier å komme i små gliper fort å lastebil greier det ikke. Moren og faren hans ble sammen igjenn å han slapp i fengsel å kidnappet presidenten å. anbefaler national treasure 1 å 2..

Av fast-car - 24 juni 2008 19:39

nå sitter jeg på stua med data på fanget. skal etter et innlegg se tv med godis. pusen til xlinx satt med meg å spilte med meg. jeg ønskel alle en god kveld og takk for at dere så bloggen min

Presentation

Omröstning

tror du/synes du at Pulilite var en fin katt?
 JA!! triste nyheter med den katten. sikkert koselig
 ja!
 nei

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards