Alla inlägg den 27 juni 2008

UTE

Av fast-car - 27 juni 2008 14:18

i dag har jeg vært ute og lest og lekt med Snorre. Hærskjens fluer..vi er et supert team. jeg zapper han spiser. haha... Bestemor til Ståle hadde bursdag i går og der fikk vi kringler o marsipankake det ble godt

Av fast-car - 27 juni 2008 14:12

Kom og stem på min omrøstning.

skal ha denne til fredag. kom å stem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av fast-car - 27 juni 2008 13:49

I dag har Snorre vært til dyrelegen å fikk en chip på seg ,vaksinert og merket.. Han var faktisk veldi fantastisk hos henne... Når samboeren til min søster kjørte hjem hørte vi musikk. Snorre begynte å mjaue litt. Med en fin lyd..  Han fikk også en pengeakti ting til å ha på halsbåndet. Han fikk også skryt for han er så fin. Men det trenger han ikke for det vet han jo fra før.

når vi kom hjem dro samboeren til xlinx å dro på jobb... Da tok jeg og xlinx Snorre ut og leste.. Snorre var oppi gresset å gjemte seg å lekte seg. vi fant en ball på størrelse med han. jeg sparket den og han sprang etter. men ikke bet bare snuste hele tiden. Nå tenkte jeg at jeg skulle skrive et innlegg på blogg. Da ønsker jeg alle bloggere og ikkebloggere en fortsatt fin dag og 1000takk for at dere så på min blogg. u,got,2,take,care,2,me,and,i,2,u,

Presentation

Omröstning

tror du/synes du at Pulilite var en fin katt?
 JA!! triste nyheter med den katten. sikkert koselig
 ja!
 nei

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards