Alla inlägg den 23 juni 2008

Av fast-car - 23 juni 2008 16:07

nå har jeg vært å fått lønnen min. Samboeren til xlinx har snakket med moren sin og ordnet lønn. Hun har fryst ned is bamser. En til meg å en til samboeren til xlinx. Hun hadde flere. I dag skal vi på grilling til foreldrene til samboeren til xlinx. Det blir vel koslig. Uansett så hadde jeg ringt samboeren til xlinx å sa at han hadde kjøpt for lite. En bjørn å en griseflaks. Så kom jeg på jobben igjenn å der hadde han 2 griseflaks å 100 kr. han tenker skikkelig ass. Jeg var å holdte opp døren til han når han kjøpte giseflaksene. Vi hentet bøker som de hadde bestilit til www.brukbarbok.com. Alt RETT i fleisen på meg. jaja. someone is smarter than others. ALLE kan ta feil en gang i blant.... Nå var det min tur:)


Av fast-car - 23 juni 2008 15:15

jeg har denne på nå siden den er morsom. jeg synes den passer litt å

Av fast-car - 23 juni 2008 14:33

Ikke bruk dop. Bruk heller sjokolade å godis. Eller som meg. Red Bull å Festis. Skal jo på svenskegrensen i morgen uansett. Har penger til red bull og festis OG candy. Xlinx å hennes samboer kjører nå meg de. Så snille som de er:). Vi skal ikke bare på grensen men lengre inn. Jeg har jo strevd med å gjøre buisness i dag vettu!. Får lønn og. Jeg gjør meg klar til jobb for det største hakket. Men altså.. Ikke bruk dop. Sykehus er greit men ikke dop dere for å være kule. Vær en som har mot til å si nei til narkotika. Om en spør deg om du vil ha narkotika sier du ''Nei jeg bruker ikke det, å det burde ikke du heller''. Om du gjør det. Slutt med det. Det er farlig.

Av fast-car - 23 juni 2008 12:46

kos i arbeids tiden er godt men senere kaller jo jobben til. Det vil vi ikke men kos MENS vi jobber, Det er livet det. litt fritt på nettet  å sånn må man ha. ellers bryter du vel sammen av for lite sukker. Litt blogg,litt sjokolade,litt is,brus det er sånn du må ha. Somme vil ha røyk siden det er godt å noen bruker rus for å virke kule. men DET er feil. sjokolade er godt å det er jeg enig i.

Av fast-car - 23 juni 2008 11:42

I dag er jeg litt på jobb i Rendalen. det er morsomt da egentlig. senere skal vi grille. Snorre, katten til xlinx er litt leken med foter til andre. jeg sitter nå på dataen til xlinx på jobb nå... har vel 5 store pakker tenkte bare å skrive litt da.

               når du er lei deg er jeg der

                når jeg er lei meg er du her

                      jeg skinner ikke hvis du ikkke skinner

                    du skinner ikke hvis jeg ikke skinner:)

                                                 sindre

Presentation

Omröstning

tror du/synes du at Pulilite var en fin katt?
 JA!! triste nyheter med den katten. sikkert koselig
 ja!
 nei

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards