Alla inlägg den 24 juni 2008

Av fast-car - 24 juni 2008 22:53

National treasure 2 er en bra film. De finner alltid en skatt å de har alltid en happy ending. i den andre filmen var det mye råkjøring som jeg syntes at var morsomt. Stor lastebil, svart van og en vanlig bil. vanlig bil greier å komme i små gliper fort å lastebil greier det ikke. Moren og faren hans ble sammen igjenn å han slapp i fengsel å kidnappet presidenten å. anbefaler national treasure 1 å 2..

Av fast-car - 24 juni 2008 19:39

nå sitter jeg på stua med data på fanget. skal etter et innlegg se tv med godis. pusen til xlinx satt med meg å spilte med meg. jeg ønskel alle en god kveld og takk for at dere så bloggen min

Av fast-car - 24 juni 2008 17:52

Hvorfor må solen komme fram med vind. om det er varm vind er det greit. Hvorfor vind å hvorfor i dag?. Gleder meg til fredag siden da skal vi til

Tynset. jeg har jo $$. Ellers var middagen god da. ellers ønsker jeg bloggere og ikkebloggere en fortsatt fin dag å takker for å ha sett på bloggen min

Av fast-car - 24 juni 2008 14:20

 Nå har jeg vært i Sverige og handlet godis. Nam. Vi dro i 9 tiden å kom hjem for 20 minutter siden. Nå som vi er kommet hjem er det bare å vente til vi blir sultne så lager vi middag. Det har vært en kosli dag synes jeg da. Vi var på ica butikken å der kjøpte jeg rundt 10 festis. Vi måtte på grensebutikken. der kjøpte jeg 2 ting!. senere i dag/kveld skal vi vel spille buzz!. Det er et musikk spill der du tester deg i musikk. Morsomt kan det være til flere dere er..... men da tror jeg ikke at jeg har noe mer å si. Jeg ønsker dere alle bloggere å ikkebloggere en fortsatt fin dag..:)

Presentation

Omröstning

tror du/synes du at Pulilite var en fin katt?
 JA!! triste nyheter med den katten. sikkert koselig
 ja!
 nei

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards