Alla inlägg den 23 maj 2009

Av fast-car - 23 maj 2009 12:25

Jeg håper jeg får en Corvette når jeg blir stor, og har med bilde..


Har snart bursdag, og da er det midt mellom to tentamener, matte og engelsk.. liker best engelsk, men.  på min bursdag skal hele 8 klasse på ungdomsskolen på atlanterhavsbadet, og tror A klassen skal bli med(jeg er B ).


har ellers kost meg så det går seg til, og på tirsdag er det tentamen..

--------------------------------------------------------------------------------------------- 

                                    TENTAMENSTIDER

Tirsdag: Norsk som er og skrive en fortelling som jeg får lett til om det er lov og høre på musikk.


3 juni: matematikk som jeg ikke liker såååå godt men prøver så hardt jeg kan, og får se om jeg kan mye med de konstruksjon og det, som jeg er nervøs over nå.


5 juni: engelsk som jeg ELSKER. vet ikke der men om det er fortelling eller noe så lyder den bedre på engelsk enn norsk..

 ---------------------------------------------------------------------------------------------

  ellers er det 13 dager til min bursdag og jeg gleder meg.. ttror ikke det er mere da. snakkes . her er bilde av bilen jeg ønsker når jeg blir stor

Presentation

Omröstning

tror du/synes du at Pulilite var en fin katt?
 JA!! triste nyheter med den katten. sikkert koselig
 ja!
 nei

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards