Alla inlägg den 10 maj 2009

Av fast-car - 10 maj 2009 19:55

neste uke nå er det finaleuke i paradise hotel og det blir en bra uke med mye action, og det er da det er episoder med dolking i ryggen på vennene og... det blir herlig.!.

har vært på min ELDGAMLE habbo figur og det er rett og slett blitt bedre, og det er større folk som er på og ikke bare små folk, siden foreldrene vet vel sikkert mer nå hva det er de drar på og de små vet mer hvordan de skal bane uten sensurasjon. habbo er rett og slett en lærepenge. folk er dumme og du tjener på det mens de taper på det men det er jo slik man lærer:). liker spotify nå, som er et programm der du skriver inn en låt så får du høre den og mange og det er gratis.!....



www.habbo.no


gå på habbo og lær deg en lærepenge er mitt motto!

Av fast-car - 10 maj 2009 13:28

update: dagens subjekter er søster får enda en katt

spill jeg ønsker

hagearb


fått vite for et par dager siden at xlinx skal adoptere en katt og de kommer hit tosdag og overnatter og henter den, og den heter samson. jeg skal møte den i ferien min og jeg gleder meg grassalt!


samboer til søsters far har fått ny hvalp, elghund! den skal jeg også se i ferien min og den heter Trine.


jeg ønsker meg call of duty 4 eller 5 også kallt i ungdommens språk COD4 eller COD5. har COD3 men det er på Play station2(PS2) og det går ikke på 3

:( (har snart bursdag) og de skal kanskje på mp3 spiller.


har klippt pleen og kommer til og gjøre det i sommer og klippe bestemors veninne sin plen også og det blir bra exercize.


BLIR BILDEUPDATE EN DAG!!

Presentation

Omröstning

tror du/synes du at Pulilite var en fin katt?
 JA!! triste nyheter med den katten. sikkert koselig
 ja!
 nei

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards