Alla inlägg den 20 september 2009

Av fast-car - 20 september 2009 20:39

mitt framtidige headsett i framtiden er dette:  http://cdon.no/elektronikk/koss_porta_pro_ear-pad-524807 


Det er koss og er ganske bra. har 1 annet koss men dette er jo også godt og prøve. ellers er jeg syk enda og vet ikke om jeg skal på skolen enda i morgen men får se. jeg vil jo ikke dra dårlig på skolen. men får se hva som skjer. først og fremst så er problemet og overtale mamma, men det klarer jeg lett. hun har nemlig en svakhet !: MASASJE. takk Gud for den ¨oppfinnelsen¨ ..  Skrattande ellers lovde jeg i tidligere innlegg og fortellle om oppdatering til Ipoden!


                                OPPDATERINGA TIL IPOD


*kopier og lim inn spesifikasjon

* 2 player på spill

* Bluetooth: samme som på mobil. og som voksne kaller det: Blåtann.

ALL over search-

* oppdatering innen musikken.

får de beste spillene.



ANBEFALER DEFINNITIFT OG OPPDATERE.

PS: PS: PS: OBS: må ha application store bruker for og kjøpe eventuelt bestille spill til ipoden/iphonen din :-) ha en trivelig uke

Av fast-car - 20 september 2009 20:39

mitt framtidige headsett i framtiden er dette:  http://cdon.no/elektronikk/koss_porta_pro_ear-pad-524807 


Det er koss og er ganske bra. har 1 annet koss men dette er jo også godt og prøve. ellers er jeg syk enda og vet ikke om jeg skal på skolen enda i morgen men får se. jeg vil jo ikke dra dårlig på skolen. men får se hva som skjer. først og fremst så er problemet og overtale mamma, men det klarer jeg lett. hun har nemlig en svakhet !: MASASJE. takk Gud for den ¨oppfinnelsen¨ ..  Skrattande ellers lovde jeg i tidligere innlegg og fortellle om oppdatering til Ipoden!


                                OPPDATERINGA TIL IPOD


*kopier og lim inn spesifikasjon

* 2 player på spill

* Bluetooth: samme som på mobil. og som voksne kaller det: Blåtann.

ALL over search-

* oppdatering innen musikken.

får de beste spillene.



ANBEFALER DEFINNITIFT OG OPPDATERE.

PS: PS: PS: OBS: må ha application store bruker for og kjøpe eventuelt bestille spill til ipoden/iphonen din :-) ha en trivelig uke

Presentation

Omröstning

tror du/synes du at Pulilite var en fin katt?
 JA!! triste nyheter med den katten. sikkert koselig
 ja!
 nei

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards