Alla inlägg den 9 november 2009

Av fast-car - 9 november 2009 21:57

Dere må bare høre TINCHY STRYDER - HALO !!!!!!!!

DEN er kjempebra og du kan ikke unngå og hate den den e den beste. bedre enn number one litt til og med.. Kanskje er jeg en Tinchy stryder-fan?

uansett. 1 dag på Pryo:

først ble jeg kjørt til M for det er der jeg skal være.

så møtte jeg sjefen ansikt til ansikt, og ble vist litt omkring i bygget av sjefen.

så fikk jeg møte han jeg får oppgavene med, og fikk passe klær, og derreter hilse på de ansatte. de er høflige der, de er det!

og så begynte arbeidet.. Jeg sopet litt sagma/spon først og så sorterte jeg restene hvitt for seg og grønt for seg

etter det tok jeg hvit-materiale opp i konteiner, så kastet jeg ned noen gamle rør. som var ganske så moro.

så spiste jeg Lunch, så mer jobb og så fikk jeg også se mange fly ta av fra ÅRØ.

og plutselig: deer var dagen min ferdig.

på XL bygg der jeg er på MS er det kjempehyggelige folk og jeg vurderer og søke på en jobb der, siden det er så gøy der.

nå hører jeg TINCHY STRYDER - HALO som er ganske bra. men nå mister vi nett, og jeg skal ha den på mp3 til i morgen. jeg skal sove liitt i morgen på bussen. snakkesssss


Av fast-car - 9 november 2009 21:57

Dere må bare høre TINCHY STRYDER - HALO !!!!!!!!

DEN er kjempebra og du kan ikke unngå og hate den den e den beste. bedre enn number one litt til og med.. Kanskje er jeg en Tinchy stryder-fan?

uansett. 1 dag på Pryo:

først ble jeg kjørt til M for det er der jeg skal være.

så møtte jeg sjefen ansikt til ansikt, og ble vist litt omkring i bygget av sjefen.

så fikk jeg møte han jeg får oppgavene med, og fikk passe klær, og derreter hilse på de ansatte. de er høflige der, de er det!

og så begynte arbeidet.. Jeg sopet litt sagma/spon først og så sorterte jeg restene hvitt for seg og grønt for seg

etter det tok jeg hvit-materiale opp i konteiner, så kastet jeg ned noen gamle rør. som var ganske så moro.

så spiste jeg Lunch, så mer jobb og så fikk jeg også se mange fly ta av fra ÅRØ.

og plutselig: deer var dagen min ferdig.

på XL bygg der jeg er på MS er det kjempehyggelige folk og jeg vurderer og søke på en jobb der, siden det er så gøy der.

nå hører jeg TINCHY STRYDER - HALO som er ganske bra. men nå mister vi nett, og jeg skal ha den på mp3 til i morgen. jeg skal sove liitt i morgen på bussen. snakkesssss


Presentation

Omröstning

tror du/synes du at Pulilite var en fin katt?
 JA!! triste nyheter med den katten. sikkert koselig
 ja!
 nei

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards