Alla inlägg den 19 april 2009

Av fast-car - 19 april 2009 21:58

da er helgen over og snart ny uke. blir litt bra neste uke her nå, siden vi har litt bra ting i matte, tirsdag blir knallbra!. gym blir bra, men må stå opp tidlig:(:). polen besøket og søster a kommer hjem i morgen, fredag er det helg. vi skal t molde i morgen, hva mer er bedre? har kost meg mye i helgen.

hva mer kan skje?

JO, engelsk fordypning skal vi skrive om musikksmaken vår på portalen, som er konge men jeg vet jo ikke hva jeg liker så jeg skriver som overskrift Forskjellig, siden jeg ikke vet hva jeg liker og noen artister jeg liker. så det ordner seg vel. hadebra folk

Av fast-car - 19 april 2009 21:58

da er helgen over og snart ny uke. blir litt bra neste uke her nå, siden vi har litt bra ting i matte, tirsdag blir knallbra!. gym blir bra, men må stå opp tidlig:(:). polen besøket og søster a kommer hjem i morgen, fredag er det helg. vi skal t molde i morgen, hva mer er bedre? har kost meg mye i helgen.

hva mer kan skje?

JO, engelsk fordypning skal vi skrive om musikksmaken vår på portalen, som er konge men jeg vet jo ikke hva jeg liker så jeg skriver som overskrift Forskjellig, siden jeg ikke vet hva jeg liker og noen artister jeg liker. så det ordner seg vel. hadebra folk

Presentation

Omröstning

tror du/synes du at Pulilite var en fin katt?
 JA!! triste nyheter med den katten. sikkert koselig
 ja!
 nei

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards