Alla inlägg den 7 februari 2009

Av fast-car - 7 februari 2009 00:11

nå er jeg blitt kvitt spysyken og diareen som by the way er ekkelt.. ellers går alt bra, trives med min nye playstation 3 (som kanskje nevnt i tidligere innlegg. ellers beklager jeg at jeg ikke er så aktiv men om jeg gidder så skal jeg prøve:). ser en gruppe på www.facebook.com der du joiner om at de ikke skal bruke hunder som agn for haifisking som jeg HATER å se siden det er dyreplageri. forundrer meg ikke om det er kina eller japan siden det er typisk de!!. ellers har jeg fått 2 redhill boksere å en redhill jakke(gode) å jakke fra redhill(god ) og puma genser og bukse(NICE). tror jeg at jeg bare tar kvelden nå.. natta. sleep tight next time;) hvilket show?? tenk på det-..

Presentation

Omröstning

tror du/synes du at Pulilite var en fin katt?
 JA!! triste nyheter med den katten. sikkert koselig
 ja!
 nei

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards